REKLAMACJE
Aby zrealizować reklamację należy:
– Wypełnić FORMULARZ REKLAMACJI
– dostarczyć lub wysłać zakupiony sprzęt wraz z formularzem gwarancyjnym do F.H.U. Kriss-Com Krzysztof Borkowski przy Al. Armii Krajowej 66 w Częstochowie.
– nasz serwis po diagnozie sprzętu będzie się kontaktował telefonicznie lub e-mailowo.
ZWROTY
Klient ma prawo do zwrotu sprzętu zakupionego przez nasz sklep online www.kriss-com.pl bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Aby zwrócić towar należy:
– Wypełnić FORMULARZ ZWROTU
– odesłać lub dostarczyć zakupiony towar wraz z formularzem zwrotu na adres naszego sklepu stacjonarnego.
– jeśli do towaru został wystawiony paragon należy go dołączyć do zwracanego sprzętu
– w przypadku kiedy została wybrana faktura VAT, należy załączyć informację o adresie e-mail w celu otrzymania korekty faktury.
Korektę faktury będzie można również odebrać w naszym sklepie.
– środki za zakupiony towar zostaną zwrócone na podane konto bankowe.
Gwarancja dotyczy sprzętu zakupionego na terenie Polski w firmie F.H.U ” KRISS-COM” i jest ona ważna wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Firma F.H.U ” KRISS-COM” udziela gwarancji na okres określony w opisie danego przedmiotu licząc od daty sprzedaży, a gdy takiego oznaczenia nie ma, jest to jednoznaczne
z 14 dniowym okresem gwarancyjnym.
Wady ujawnione w okresie gwarancji usuwane będą bezpłatnie, licząc od daty przyjęcia sprzętu do naprawy, w możliwie krótkim terminie, nie przekraczającym:
• 14 dni roboczych w przypadku dostarczenia sprzętu do punktu sprzedaży i gdy usunięcie wady jest możliwe w naszym serwisie
• 28 dni roboczych w przypadku konieczności wysłania sprzętu poza siedzibę firmy
W przypadku, gdy w okresie gwarancji naprawa nie będzie możliwa do usunięcia z przyczyn trwałego uszkodzenia i zmian technologicznych, Klient
otrzymuje produkt o przynajmniej takich samych walorach użytkowych ( korekta i nowy rachunek) lub zwrot gotówki.
Po dokonaniu oględzin w serwisie, w przypadku wykrycia niezgodności z warunkami gwarancji (zerwana plomba, niekompletność sprzętu), również pod nieobecność reklamującego, gwarancja może być zakwestionowana i cofnięta zgodnie z przepisami Prawa Handlowego.
Gwarancją objęte są wyłącznie uszkodzenia i wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedawanym urządzeniu.
Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych, jak np.: mechaniczne, spowodowane zjawiskami atmosferycznymi, zanieczyszczenia, zasilania; uszkodzenia powstałe wskutek użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych (np. środków czyszczących), wynikłe w procesie nieautoryzowanej aktualizacji lub zmiany oprogramowania wewnętrznego urządzenia.
Gwarancji nie podlegają części obudowy i akcesoriów podlegające normalnemu zużyciu w czasie eksploatacji jak zarysowania, zabrudzenia trudne do
usunięcia, wytarcie napisów itp. W przypadku zakupu Notebooka lub Netbooka, zasilacz (ładowarka) oraz bateria podlegają 14 dniowej gwarancji.
Firma F.H.U ” KRISS-COM” nie ponosi odpowiedzialności za straty finansowe lub inne następstwa cywilnoprawne spowodowane wystąpieniem wady w
reklamowanym urządzeniu. W szczególności dotyczy to: utraty obrotu, zysku, możliwych korzyści, utraty danych, informacji, uszkodzeń mediów.
Firma F.H.U ” KRISS-COM” nie ponosi odpowiedzialności za straty finansowe lub inne następstwa cywilnoprawne spowodowane wystąpieniem wady w reklamowanym urządzeniu. W szczególności dotyczy to: utraty obrotu, zysku, możliwych korzyści, utraty danych, informacji, uszkodzeń mediów.
Gwarancją nie są objęte czynności należące do normalnej obsługi eksploatacyjnej, np. zainstalowanie sprzętu, programowanie, czyszczenie i konserwacja,
sprawdzanie działania. Czynności te mogą zostać wykonane odpłatnie przez serwis F.H.U ” KRISS-COM”.
Klient traci wszelkie prawa wynikające z gwarancji, w przypadku stwierdzenia dokonywania nieautoryzowanych napraw lub aktualizacji oprogramowania oraz
zmian konstrukcyjnych. Gwarancja nie ma zastosowania w sytuacji, gdy sprzęt używany jest do celów przemysłowych, komercyjnych lub
innych niezgodnych z przeznaczeniem.
Reklamowany towar należy dostarczyć do serwisu firmy KRISS-COM na własny koszt w opakowaniu umożliwiającym bezpieczny transport.
Całkowitą utratę praw gwarancyjnych powoduje zerwanie, zniszczenie plomb gwarancyjnych, bądź naklejenie przez odbiorcę własnych plomb
gwarancyjnych na naszą plombę, w sposób uniemożliwiający jej odczytanie. Jak również gdy produkt był opakowany lub transportowany w sposób
umożliwiający jego uszkodzenie w transporcie do serwisu.
Firma F.H.U ” KRISS-COM” nie będzie ponosiła odpowiedzialności za terminowość napraw gwarancyjnych jeżeli działalność sieci serwisowej zakłócona zostanie
nieprzewidzianymi okolicznościami o charakterze siły wyższej.
Jeżeli do towaru dołączona jest gwarancja producenta, wówczas uprawnienia z gwarancji należy wykonać zgodnie zamieszczonymi tam warunkami i we
wskazanej sieci serwisowej.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (podana usterka nie występuje) pobrana zostanie opłata za diagnostykę i ekspertyzę w wysokości 70zł.
Firma nie udziela żadnych gwarancji dotyczących sprawnego działania oprogramowania na zakupionym sprzęcie. Gwarantem sprawnego działania
oprogramowania jest jego producent lub autoryzowany sprzedawca. Ocena sprawnego działania oprogramowania na zakupionym sprzęcie.
Firma nie ma obowiązku dostarczenia Nabywcy sprzętu zastępczego na czas trwania naprawy.
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z niezgodności towaru z umową.
Odbiór towaru oznacza zapoznanie się z warunkami gwarancyjnymi.
W przypadku składania reklamacji nabywca zobowiązany jest do przestrzegania procedury reklamacyjnej.
W każdym sprzęcie podzespoły posiadają swoje indywidualne oznaczenia, które przed sprzedażą są przydzielone i sczytane do bazy – chroni to obie strony przed ewentualną
umyślną wymianą uszkodzonego podzespołu na sprawny z zakupionego sprzętu przez osoby trzecie.
W przypadku 24 miesięcznej gwarancji na sprzęt poleasingowy, należy go odesłać na własny koszt po upływie 12 miesięcy do serwisu Kriss-Com (sprzedawcy) w celu wymiany past termoprzewodzących i ogólnego czyszczenia układu chłodzenia, gdzie gwarancja zostanie automatycznie przedłużona o kolejne 12 miesięcy. W przypadku awarii sprzętu po okresie 1 roku od daty zakupu i niezastosowania się do procedury czyszczenia reklamacje nie będą uwzględniane. Jest to zabieg mający na celu bezawaryjną pracę laptopa/komputera. Koszt przesyłki zwrotnej p wykonanej usłudze ponosi sprzedawca.